Aktorja e famshme Scarlett Johansson ka paditur një aplikacion të inteligjencës artificiale që përdori imazhin, emrin dhe zërin e saj për të krijuar një reklamë pa lejen e yllit.
Reklama zgjat 22 sekonda dhe u shfaq në platformën X (dikur Twitter). Për ta krijuar atë, u përdorën imazhe reale të aktores, të cilat u përpunuan në përputhje me rrethanat.
Përfaqësuesit e 38-vjeçares folën për “Variety” dhe theksuan se kanë marrë masa kundër reklamës që u shfaq për herë të parë në internet më 28 tetor. Ata vetë theksuan se i marrin shumë seriozisht këto çështje.
Së fundmi, Tom Hanks ra viktimë e të njëjtit mashtrim, kur u shfaq në rrjetet sociale për të reklamuar shërbimet dentare, ndërkohë që nuk kishte filmuar kurrë një vend të tillë.
Fatkeqësisht, kjo pjesë e veçantë e teknologjisë nuk është kontrolluar aq sa duhet, kështu që derisa të krijohet legjislacioni i ri për të mbuluar raste të tilla, viktimat e incidenteve të tilla do të kenë mbrojtje të kufizuar.
Në këtë rast të veçantë, sigurisht, nuk mund të mos mendojmë për rolin e Johansson në filmin Her, ku ajo luajti një “grua”, produkt të inteligjencës artificiale dhe të nxjerrim paralele sesi jeta ndonjëherë imiton artin, por në një mënyrë jo elegante./Liberale.al