Masa për të promovuar zhvillimin me cilësi të lartë të konsumit të shërbimeve

Kina do të përpiqet për të zhvilluar më tej shërbimet për konsumatorët, me qëllim që të mbështetë zhvillimin ekonomik me cilësi të lartë dhe të përmbushë kërkesën e banorëve për shërbime të personalizuara, të larmishme e cilësore, sipas një udhëzuesi të publikuar të shtunën.

Dokumenti përcakton 20 detyra kryesore, duke përfshirë shfrytëzimin e potencialit të konsumit në sektorë të tillë si hoteleria, shërbimet shtëpiake, kujdesi ndaj të moshuarve e fëmijëve, argëtimi, turizmi, sporti dhe arsimi.

Udhëzimet nxitin gjithashtu lloje të reja konsumi, si shërbimet digjitale, të gjelbra dhe të shëndetshme, krijimin e skenarëve të rinj të konsumit, lehtësimin e hyrjes në treg, forcimin e rregullimit dhe dhënien e një mbështetjeje më të madhe me politika për konsumin e shërbimeve.

Kina do të vazhdojë të hapë sektorë të tillë si telekomunikacionet, arsimi, kujdesi ndaj të moshuarve e kujdesi mjekësor dhe do të sigurojë zbatimin e masave të hapjes në fusha si shërbimet teknologjike dhe turizmi, sipas dokumentit.

Gjithashtu do të optimizohen politikat e hyrjes dhe mjediset e konsumit, do të përshpejtohet rinisja e fluturimeve, do të ofrohen shërbime të larmishme pagese dhe do të studiohet mundësia e ofrimit të hyrjes pa viza për më shumë vende.

Kina do të zgjerojë kërkesën brenda vendit me fokus në rritjen e konsumit, dhe konsumi i shërbimeve do të jetë një nxitës kryesor në zgjerimin dhe përmirësimin e konsumit.

Në gjashtë muajt e parë të këtij viti, shitjet me pakicë të shërbimeve në Kinë u rritën 7.5 për qind krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë, 4.3 pikë përqindjeje më shumë se ato të mallrave, treguan të dhënat .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com