Gjigandi amerikan i mediave sociale Meta do të njohë zërat, fotot dhe videot e krijuara nga inteligjenca artificiale (AI) në mediat e tij sociale që nga maji, një vendim i marrë në mes të një beteje kundër dezinformimit në procedurat e një viti zgjedhor.
“Ne presim të fillojmë të raportojmë përmbajtjen e gjeneruar nga AI në maj 2024,” shpjegoi Monica Bickert, zëvendëspresidente e politikave të përmbajtjes në kompaninë mëmë të Facebook, Instagram dhe Threads, në një postim në blog sot, duke sqaruar se referenca “Made with AI” do të zbatohet “për një numër më të madh të përmbajtjeve video, audio dhe foto” se më parë.
Kjo përmbajtje do të bllokohet nga platforma nëse zbulon “tregues të cilësisë së fotografive të AI në përputhje me normat e industrisë” ose nëse “përdoruesit raportojnë se postojnë përmbajtje të krijuar nga AI në internet”, tha ajo.
Grupi kalifornian njofton në përgjithësi se do të ndryshojë mënyrën e menaxhimit të përmbajtjeve të modifikuara nga Inteligjenca Artificiale, duke ndjekur mendimin e bordit të tij mbikëqyrës, duke konsideruar se “transparenca dhe përmbajtja shtesë është mënyra më e mirë për të menaxhuar përmbajtjen e falsifikuar”.
Megjithatë, Meta sqaroi se do të vazhdojë të heqë nga platformat e saj çdo përmbajtje, qoftë e krijuar nga njeriu apo e ndihmuar nga AI, që bie ndesh me rregullat e saj “kundër ndërhyrjeve në zgjedhje, frikësimit, ngacmimit, dhunës ose kundër çdo politike tjetër që është pjesë e standardeve të komunitetit tonë”.
Meta gjithashtu mbështet në rrjetin e tij të “rreth 100 kontrolluesve të pavarur të fakteve” për të dalluar përmbajtje “të rreme ose mashtruese” të krijuara nga Inteligjenca Artificiale. Kompania mëmë e Facebook kishte shpallur në shkurt dëshirën e saj për të etiketuar çdo foto të krijuar nga Inteligjenca Artificiale , një vendim i marrë në sfondin e luftës kundër dezinformatave. Gjigantë të tjerë të teknologjisë si Microsoft, Google ose OpenAI morën angazhime të ngjashme.