Japonia, Britania dhe Italia do të nënshkruajë javën e ardhshme në Tokio një traktat për të krijuar një organizatë të përbashkët, për krijimin e motori i avionit dhe sistemet elektronike, thanë zyrtarët, pa pranua të identifikoheshin. Programi Global Combat Air (GCAP), një organizatë ndërqeveritare do të mbikëqyrë projektin, e udhëhequr nga BAE Systems PLC e Britanisë, Mitsubishi Heavy Industries e Japonisë dhe Leonardo e Italisë. Ky grup do të ndajë punën në ekipe për të krijuar pjesë të ndryshme të avionit të tyre, thanë tre burime me njohuri të drejtpërdrejta në çështje.
Programi synon të zëvendësojë Eurofighter Typhoon në shërbim me RAF dhe Forcat Ajrore Italiane, si dhe Mitsubishi F-2 në shërbim me Japoninë, me një luftëtar të avancuar të gjeneratës së 6-të, më të avancuar edhe se avionët aktualë të gjeneratës së 5-të si p.sh. F-35.
Reuters raportoi në mars se Japonia dhe Britania do të dominonin GCAP, duke marrë rreth 40% të projektit secila. Roma e hodhi poshtë atë si spekulim. Ministria e mbrojtjes e Japonisë nuk pranoi të komentojë. Zyrtarët në ambasadat britanike dhe italiane nuk iu përgjigjën menjëherë kërkesave për koment.
Marrëveshja, e cila duhet të ratifikohet nga parlamentet e secilit prej tre vendeve, vjen një vit pas bashkëpunimit të tyre të parë të madh në industrinë e mbrojtjes me bashkimin e përpjekjeve të veçanta të Londrës dhe Tokios për luftëtarin e gjeneratës së ardhshme.
Dikush nga Japonia mund të drejtojë fillimisht programin dhe udhëheqja e tij do të rrotullohet midis tre vendeve, thanë dy nga burimet. Kandidati kryesor i Japonisë për këtë pozicion është Masami Oka, një këshilltar i ministrisë së mbrojtjes i cili doli në pension në korrik si zëvendësministër të Çështjeve Ndërkombëtare, shtuan ata.
Oka nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment./Liberale.al