Shuma miliona dollarëshe që gjeneroi kostumi robotik i Zendaya-s për Mugler

Kostumi si robot nga “Mugler” që veshi Zendaya ishte një hit për markën, raportoi Launchmetrics. Aktorja e veshi kostumin në premierën e filmit “Dune: Part Two” në Londër. Shtëpia e modës “Mugler” mblodhi një total prej 13.3 milionë dollarësh në vlerën e ndikimit në media, pasi aktorja veshi kostumin nga koleksioni i vjeshtës së vitit 1995 të markës.

Një postim i shpërndarë në Instagram-in e shtëpisë së modës, i cili përshkruan pamjen e Zendaya, gjeneroi 152,000 dollarë.

LONDON, ENGLAND – FEBRUARY 15: Zendaya attends the World Premiere of “Dune: Part Two” in London’s Leicester Square on February 15, 2024 in London, England. (Photo by Samir Hussein/WireImage)

MIV është një metrikë pronësore që cakton një vlerë të vërtetë monetare për strategjitë e marketingut në mediat e shkruara, online dhe sociale, në mënyrë që të llogaritet kthimi nga investimi.

Kostumi me një kornizë kromi u krijua në bashkëpunim me artistin Jean-Jacques Urcun. Jumpsuit-i u frymëzua nga filmi fantastiko-shkencor “Metropolis” dhe u deshën gjashtë muaj për ta krijuar.

Në vitin 2022, kostumi i robotit u përfshi në ekspozitën e gjerë të Muzeut të Bruklinit “Thierry Mugler: Couturissime” në New York.

PARIS, FRANCE – MARCH 06: A model walks the runway during the Thierry Mugler Ready to Wear Fall/Winter 1995-1996 fashion show as part of the Paris Fashion Week on March 6, 1995 in Paris, France. (Photo by Victor VIRGILE/Gamma-Rapho via Getty Images)

Një version i personalizuar i pjesës, i krijuar nga drejtoresha kreative, Casey Cadwallader, u vesh nga Beyoncé gjatë turneut të saj “Renaissance” në qershor 2023.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com