THE ECONOMIST/ Kur edhe New York Times, e ka humbur rrugën 

A jemi vërtet kaq të çmuar?” Dean Baquet, redaktori ekzekutiv i New York Times, më pyeti një të mërkurë në mbrëmje në qershor 2020. Reforma thelbësore e politikave të ndjekura nga media, e vonuar aq shumë, papritur dukej si një mundësi reale, por edhe dhuna apo edhe reagimet politike. Në disa qytete kishin shpërthyer trazira dhe plaçkitje, protestuesit kishin dalë në rrugë.

Ndërgjegjja e Amerikës ishte tronditur ditë më parë nga imazhet e një oficeri policie të bardhë i gjunjëzuar në qafën e një burri me ngjyrë, George Floyd, teksa ai vdiq. Ishte një periudhë e tërbuar në Amerikë, e ndikuar edhe nga Covid-19, e përvëluar nga barbaria e policisë.

Pavarësisht nëse demokracia amerikane do të zgjasë apo jo, një pyetje kryesore që historianët me siguri do të bëjnë për këtë epokë është se pse Amerika erdhi për të zgjedhur Donald Trump, duke e promovuar atë nga një njeri me simptoma të degradimit institucional, politik dhe social të vendit në profilin e saj kryesor. Ka shumë arsye për ngjitjen e Trump, por ndryshimet në mediat amerikane të lajmeve luajtën një rol kritik. Manipulimi i Trump dhe çdo gënjeshtër e tij politike u bënë më të fuqishme sepse gazetarët kishin humbur atë që kishte qenë gjithmonë më e vlefshme për punën e tyre: besueshmërinë e tyre si arbitra të së vërtetës dhe ndërmjetësues të ideve, të cilat për më shumë se një shekull, pavarësisht nga të gjitha të metat e gazetarisë dhe dështimet, kishin qenë një mburojë sesi amerikanët po e qeverisnin veten.

Shpresoj se ata historianë do të jenë gjithashtu në gjendje të tregojnë historinë se si gazetaria rigjeti përsëri themelet e saj – se si redaktorët, reporterët dhe lexuesit, gjithashtu, arritën të pranonin se gazetaria duhej të ndryshonte për të përmbushur potencialin e saj në rivendosjen e “shëndetit” të politikës amerikane. Ndërsa emërimi i Trump dhe rizgjedhja e mundshme e tij po afrojnë, kjo punë nuk mund të jetë më urgjente.

Teksa krizën e mediave në SHBA e justifikon me ndikimin politik, larg së vërtetës, është kjo pjesë e një analize të gjerë i një artikulli nga gazetari i “The Economist” James Bennet, i cili ka përzgjedhur në titull gazetën në popullore në SHBA, “New York Times” dhe shtron në titull çështjen për diskutim:  Kur edhe New York Times e ka humbur rrugën.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com