Incidenti me anijen që u përplas në urën Francis Scott Key në Baltimore tërhoqi vëmendjen për dobësitë e mundshme midis disa prej më shumë se 600,000 urave të Amerikës.
Ura qëndroi për 47 vjet dhe në atë kohë nuk mori kurrë atë lloj tronditjeje që dikush mund të mendonte se do ta rrëzonte atë. Por kur Dali, një anije që peshonte më shumë se 100,000 tonë, u përplas me të, ura u rrëzua në më pak se një minutë, sipas CNN.
Ndërsa një shembje e tillë katastrofike mund të mos ishte plotësisht e parashikueshme, shembjet e urave si rezultat i përplasjeve nuk janë krejtësisht të padëgjuara dhe kjo mund të ketë qenë e shmangshme.
Inspektimet e fundit të sigurisë federale të urës Key zbuluan se ajo ishte në gjendje “të mirë” dhe guvernatori i Maryland tha se ura ishte “plotësisht në përputhje me kodin”. Por mijëra ura amerikane janë në gjendje të keqe.
Në Amerikë, 46,000 ura kanë struktura të vjetruara dhe janë në gjendje “të dobët”, dhe 17,000 janë në rrezik të shembjes nga një goditje e vetme, sipas Shoqatës Amerikane të Inxhinierëve Civilë dhe qeverisë federale.
Ngjarjet ekstreme të motit, kamionët gjithnjë e më të rëndë dhe përplasjet nga anijet më të mëdha me kontejnerë paraqesin rreziqe të konsiderueshme për urat amerikane, thonë inxhinierët dhe ekspertë të tjerë të infrastrukturës.
Shtetet inspektojnë urat e autostradave amerikane të paktën një herë në dy vjet dhe i klasifikojnë ato. Një urë e gjetur në gjendje të keqe ka disa elementë strukturorë të urës në një gjendje “përkeqësimi të avancuar”.
Rreth 46,100 nga 617,000 urat në të gjithë Shtetet e Bashkuara, ose 7.5% e të gjitha urave, konsiderohen të mangëta në strukturorë dhe janë në gjendje të keqe, sipas raportit më të fundit të raportit të infrastrukturës të Shoqatës Amerikane të Inxhinierëve Civilë të lëshuar në 2021. 178 milionë udhëtime janë të marra nëpër këto ura strukturore të mangëta çdo ditë.